Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Νέοι πελάτες για ψυχοφαρμακοβιομηχανίες.

Νέος στόχος για ψυχιάτρους - φαρμακευτικές. Το μάρκετινγκ της ψυχικής ασθένειας σε πλήρη εξέλιξη. Νέοι υποψήφιοι πελάτες - θύματα στον ορίζοντα.

"Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον ανεπτυγμένο κόσμο –που πίνουν ένα - δυο ποτηράκια κρασί, κάθε βράδυ, ή επιδιώκουν νυχτερινές εξόδους με ποτό μπορεί κάλλιστα να δημιουργήσουν σήμερα ένα μεγάλο υγειονομικό και κοινωνικό πρόβλημα. Θα μπορούσε άραγε να δώσει λύση σ’ αυτό το πρόβλημα ένα καινούργιο χάπι;
Το συγκεκριμένο ερώτημα απασχολεί σοβαρά τις φαρμακευτικές, οι οποίες άλλοτε αδιαφορούσαν για κάτι τέτοιο, είτε επειδή θεωρούσαν ότι δεν υπάρχει θεραπεία για τον αλκοολισμό είτε επειδή θεωρούσαν ότι οι υποψήφιοι πελάτες είναι κυρίως αναξιοπαθούντες –άστεγοι, άνεργοι και πότες οδηγοί–, οπότε δεν άξιζε να επενδύσουν."

"Πιο εύκολη πρόσβαση

Ωστόσο, ο σύγχρονος τρόπος ζωής σε συνδυασμό με την εύκολη πρόσβαση στο αλκοόλ για μεγάλα τμήματα της μεσαίας τάξης αυξάνει δραματικά τις πιθανότητες εθισμού όλο και περισσότερων ανθρώπων στο ποτό και ορισμένοι ειδικοί προσβλέπουν ήδη σε μια νέα γενιά φαρμάκων, τα οποία θα βοηθήσουν τον πότη. «Η δυνάμει αγορά για τη συνταγογράφηση τέτοιου είδους φαρμάκων είναι τεράστια», υποστηρίζει ο Μαρκ Βίλενμπρικ, ειδικός σε προβλήματα εθισμού και ψυχίατρος στις ΗΠΑ. Οπως συνέβη πριν από τριάντα χρόνια με το Prozac και την καταπολέμηση της κατάθλιψης, όταν θα «ωριμάσει» ο αλκοολισμός και καταστεί πιο ανεκτός, τότε οι γιατροί θα αρχίσουν να συνταγογραφούν χάπια για την αντιμετώπιση. Ηδη ερευνάται η αποτελεσματικότητα 24 τέτοιων φαρμάκων στα εργαστήρια των μεγάλων φαρμακευτικών εταιρειών."



Τι πραγματικά συμβαίνει; Στην ουσία είναι η προετοιμασία του κοινού για τη νέα γενιά χαπιών. Πώς ακριβώς σχεδιάζεται και γίνεται αυτό; Δείτε το αποκαλυπτικό βίντεο  σχετικά με τη δημιουργία "ψυχικών ασθενειών" από το μάρκετινγκ ψυχιάτρων - φαρμακευτικών εταιριών.




Δεν υπάρχουν σχόλια: